این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت رسمی شده است

مطالب ویژه


بدعت هایی برای فراموشی اهداف قیام عاشورا

  • ۵۵۹

بدعت هایی برای فراموشی اهداف قیام عاشورا

راه رفتن 
روی زغال در روز عاشورا
 

بعدازظهر عاشورا بود که متوجه شدم عکس راه رفتن یک عزادار ایرانی روی زغال بشدت در شبکه های اجتماعی به منظور ترویج این بدعت جدید دست به دست میشه.

بدعت های که هرساله در ایام محرم توسط آخوند انگلیسی سیدصادق شیرازی ملعون با پول دولت بریتانیا رواج پیدا می کنه و جدیداً شدت بیشتری به خود گرفته.

 

با یه تحقیق کوچیک در اینترنت متوجه شدم این بدعت های جدید در عزاداری بشدت شبیه به فستیوال سالانه گیاه خواران تایلنده که هر ساله در شهر "پوکت" تایلند توسط بعضی از معابد برگزار میشه یا راه رفتن روی زغال که توسط هندوها برگزار میشه.

اما به نظر شما با این بدعت ها میشه اهداف قیام عاشورا رو زنده نگه داشت؟ یا هدف این وهن ها در مذهب ما از بین بردن اهداف قیام امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشونه؟

راه رفتن روی زغال

یزید ملعون پس از به شهادت رساندن اما مظلوم ما تمام تلاش خودش را کرد تا اهداف قیام امام حسین (ع) رو از بین ببره اما چون نتونست اهل بیت امام را مغلوب کنه، شکست خورد.

یزید خوب میدونست راه از بین بردن اهداف قیام عاشورا تخریب اون از درونه و امروز بعد از گذشت سال ها افراد ملعونی همچون سیدصادق شیرازی هم صدا با یزید شده اند و به اسم شیعه در حال از بین بردن قیام عاشورا از درون هستند و کار ناتمام یزید را فریب‌خوردگان شیعه انجام می دهند...

در عمق اندوه و ناراحتی برای شهادت حضرت سیدالشهدا شکی نیست و همه شیعیان در این عزا خون می گریند اما آیا هرنوع عزاداری و وارد کردن هر وهنی در آن کمک به زنده نگاه داشتن واقعه عاشوراست یا کمک به نابود کردن آن؟

بدعت سید صادق شیرازی

با شواهد موجود به احتمال زیاد بدعت بعدی آخوند انگلیسی و دارو دسته فریب خوردش که در عصر جاهلیت به سر می برند، فرو کردن شمشیر توی دهنه.

پ,ن : امام حسین (ع) را آنهایی شهید کردند که مدعی دینداری بودند اما مال حرام گوش ها و چشم های و عقل آنان را بسته بود و امروز مال حرامی که از انگلیس برای تخریب عزاداری های ما در شکم بعضی ها انباشته می شود نتیجه ای جز این بدعت ها ندارد.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی