این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت رسمی شده است

مطالب ویژه


دانلود کتاب حیفا - روایتی از دختر جاسوس موساد در غرب آسیا

  • ۴۳۵۸

دانلود نسخه الکترونیک پی دی اف (PDF) کتاب حیفا
نوشته حجت  الاسلام محمدرضا حدادپور جهرمی

روایتی از دختر جاسوس موساد در غرب آسیا






+دانلود کتاب حیفا با حجم 2 مگابایت از سایت پیکوفایل
 

 
این چند مستند زیر هم خیلی جالبه حتما ببینید
 
 

 
کتاب حیفا که از سوی انشارات معارف به چاپ رسیده است دربردارنده داستان زندگی و ماموریت دختری جاسوس از اداره متساوای سازمان موساد در منطقه غرب آسیاست. آن دختر، همانند دیگر خواهرانش به خیانت به تاریخ مشغول بوده و جنایت‌های دیگر را از طرف رژیم غاصب صهیونیستی مرتکب می‌شود تا بتواند مدیریت رفتاری و تصمیم‌ساز سران داعش را در دست بگیرد.

این داستان مستند به وقایع تاریخی است که به شهادت کتاب پنجاه درصد کتاب را شامل می‌شود و الباقی به منظور جذابیت توسط نویسنده به شکل داستانی درآمده است.

اکثر اسامی و تاریخ نگاری‌ها قابل مشاهده در منابع اینترنتی و بقیه موارد به جهت مسائل امنیتی در کتاب (مستند ضد صهیونیزمی - تکفیری حیفا ) ذکر نشده است.

در بخشی از کتاب آمده: «البغدادی به فلوجه می‌رود و حیفا والعدنانی هم به الرمادی می‌روند. در خلال مدتی که حیفا در زندان است یا شاید تازه با العدنانی از زندان فرار کرده و به الرمادی رفته‌اند، طی یک حفره اطلاعاتی در موساد و به دنبالش نفوذ نیروهای اطلاعاتی جبهه مقاومت (ایران، عراق و حزب الله) از این حفره مدارک مربوط به این ماموریت موساد لو می‌رود و توسط تیم اطلاعاتی جبهه مقاومت تحلیل می‌شود و نهایتا ردپای حیفا (حفصه) و ابومحمد العدنانی در الرمادی کشف می‌شود.»

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی