این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت رسمی شده است

مطالب ویژه


مستند مقر ۴۹ - ناگفته هایی از سازمان مجاهدین خلق

  • ۴۵۲
مستند مقر ۴۹ - ناگفته هایی از سازمان مجاهدین خلق



 
.::. دانلود با کیفیت بالا .::.
(فرمت: MP4 – ابعاد تصویر: ۴۵۰*۷۲۰)
(حجم کل: ۱۱۴ MB )
لینک اصلی | لینک کمکی

 

در فیلم مستند تلویزیونی مقر ۴۹، ناگفته‌های افرادی که از این سازمان جدا شده‌اند و عجز و درماندگی پدران و مادرانی که بارها به دنبال بچه‌های خود جلو‌ این اردوگاه فریاد زده‌‌ و کتک‌ها خورده‌اند، عبرت‌آموز است؛ پدران و مادرانی که بعضا برخی از آنان سی سال اجازه دیدن فرزندان خود را ‌نداشته‌اند و حتی بسیاری از سرنوشت بچه‌های خود هیچ نمی‌دانند.

اما در مقر ۴۹، زن و مرد ‌ندارد؛ زنانی هستند که به هنگام دیدن پدر و مادر خود، همچنان با ‌‌منافقین ‌می‌مانند و والدین دل‌شکسته ‌خود را راهی ایران می‌کنند تا در لشکرهای نابود شده زنان منافقین به آرمان‌های تروریست‌ها خدمت کنند.

آنان خود می‌گویند که رجوی حتی فکر آنان را از آن خود کرده ‌و می‌خواسته ‌که تنها به او و مریم رجوی فکر کنند. در جلسات شبانه غسل، آنان باید اعتقادات خود را بازگو می‌کردند تا دیگران با تمسخر عقاید و اعتقاد آنان، به اصطلاح مجاهدان را از هر فکری جز فکر مسعود و مریم رجوی خالی کنند.

 


پخش آنلاین در ادامه مطلب ...







پخش آنلاین :
 
 






 

 
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی