این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت رسمی شده است

مطالب ویژه


دانلود کتاب سه دقیقه در قیامت - تجربه واقعی از مرگ NDE

  • ۱۰۳۶
معرفی سه دقیقه در قیامت
( ماجرایی واقعی از تجربه نزدیک به مرگ NDE )
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب ، ماجرای فردی است که برای دقایقی قیامت را تجربه می‌کند....

با خواندن این کتاب از چهار چوب زندگیتان فراتر می روید و انسانی تر زندگی می‌کنید.

کتاب ، روایت رزمنده ی مدافع حرمی که در اثر یک عارضه برای جراحی به بیمارستان رفته و دچار ایست قلبی می شود و به مدت سه دقیقه تا احیا وارد برزخ شده و تمام وقایع عالم پس از مرگ را مشاهده می کند ، از خارج شدن روح از جسم تا حسابرسی اعمال و سرگذشت اموات خود و دوستان همرزمش چه پس از شهادت یا قبل از آن
 
 

سه دقیقه در قیامت، شروع تغییر :

سه دقیقه در قیامت برای هر شخصی می‌تواند نقطهٔ آغازی باشد برای تغییر. با خواندن این کتاب از چهارچوب زندگیتان فراتر می‌روید و انسانی‌تر زندگی می‌کنید.

 

آقایی می‌گفت من نزدیک شاید ۲۰ میلیون تومان را به بیت المال برگردوندم وقتی این کتاب را خوندم

 

تجربه‌ای نزدیک به مرگ که توجه به نماز، گره گشایی از کار مردم و نیت خالصانه را برای سرانجامی نیک روایت می‌کند.

«سه تا عمل را بهم گفتن این کارها را انجام بدی به عمرت افزوده می‌شه. یکی صله رحم، یکی کار برای رضایت خدا و سومی این که زیارت اهل بیت»



کتاب "سه دقیقه در قیامت" جزو  پرفروش ترین کتاب این روز هاست.

 

کلیپ اول معرفی کتاب :
 
 
 
 
 
 
 
 
کلیپ دوم معرفی کتاب :
 
 
 
 
 

مقدمه کتاب سه دقیقه در قیامت :

سال ۱۳۹۶ سفری به اصفهان داشتیم. آنجا از یک دوست عزیز که یکی از فرماندهان سپاه بود، شنیدم که ماجرای عجیبی برای همکارشان اتفاق افتاده. ایشان میگفت: همکار ما جانباز و از مدافعین حرم است.

او در جریان یک عمل جراحی، برای مدت ۳ دقیقه از دنیا می‌رود و سپس با شک ایجاد شده در اتاق عمل، دوباره به زندگی بر می‌گردد. اما در همین زمان کوتاه، چیزهایی دیده که درک آن برای افراد عادی خیلی سخت است! همکار ما برای چند نفر از رفقای صمیمی، ماجرایش را تعریف کرد، اما خیلی نمی‌خواست ماجرایش پخش شود.

در ضمن، از زمانی که اتفاق افتاده و از آن سوی هستی برگشته، اخلاق و رفتار فوق العاده خوبی پیدا کرده!

مشتاق دیدار این شخص شدم. تلفن تماس این شخص را گرفتم و چندین بار زنگ زدم تا بالاخره گوشی را برداشت. نتیجه چندین بار مصاحبه و چند سفر و دیدار و… کتابی شد که پیش روی شماست.

البته ساعت‌ها طول کشید تا ایشان را راضی کنیم که اجازه چاپ مطالب را بدهند. در ضمن، شرط ایشان برای چاپ کتاب سه دقیقه در قیامت، عدم ذکر راوی ماجرا بود. در کتاب سه دققه در قیامت سعی بر اختصارگویی بوده است و برخی موارد که راوی راضی به بیانش نبوده را حذف کردیم.

 

سه دقیقه در قیامت، تجربه‌ای هنگام عمل جراحی :

سه دقیقه در قیامت شرح حال کسی است که حین عمل جراحی دنیایی متفاوت را تجربه کرده است. این کتاب‌ترسناک نیست اما تکان دهنده هست و حواس ما را به روابطمان با آدم‌های دور و برمان جمع‌تر می‌کند.

«اعمال خوبم به خاطر شوخی‌های بیش از حد و صحبت‌های پشت مردم و غیبت‌ها نابود می‌شد و اعمال زشت من باقی می‌ماند»

راوی کتاب که نمی‌خواهد از او نامی برده شود به توصیهٔ دوستان شهیدش راضی به نقل سرگذشتش شده و از مراحل حسابرسی در کتاب اعمالش سخن گفته.

«ایشون حرف از کتاب اعمال می‌زنه، ما از بچگی برامان گفتن نامهٔ اعمال. به قرآن که مراجعه کردم دیدیم میگه کتاب اعمال، اقرا کتابک

 

معاد، حق‌الناس :

کتابی که یادآور یکی از اصول دین یعنی معاد است و توجه مخاطب را به بیت المال و حق الناس جلب می‌کند.

«ایشون میگه مثلا ده پانزده تا کتاب یک نفر تو ادارهٔ ما وقف کرده بود، من از این کتاب‌ها استفاده می‌کردم و به سربازها و به دیگران می‌دادم بخونن. بعد از یک مدت کتاب‌ها را بردم جای دیگه. دیدم اون جا استفاده نمی‌شه برگردوندم سر جاش. گفت به من گفتن اگر کتاب‌ها را بر نمی‌گردوندی تو زمینه حق الناس به همهٔ اون کسانی که بعدا میومدن و سراغ این کتاب‌ها را می‌گرفتن بدهکار بودی، مدیون بودی.»

 

این کتاب توسط انتشارات شهید ابراهیم هادی به چاپ رسیده است و نویسنده این کتاب بنا به دلیل خاصی نخواسته است که نامش فاش شود ، اما در صحت گفتار این نویسنده افراد بزرگی از جمله شهید جواد محمدی ، شهید عبدالمهدی کاظمی ، شهید یحی براتی ، شهید سجاد مرادی و شهید مرتضی زارع که از شهدای مدافع حرم هستند ، تایید کرده اند.

کتاب "سه دقیقه در قیامت" جزو  پرفروش ترین کتاب این روز هاست.
 
 
 
 
کتاب سه دقیقه در قیامت ، سه دقیقه در قیامت ، دانلود رایگان کتاب سه دقیقه در قیامت ، دانلود کتاب سه دقیقه در قیامت
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی