این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت رسمی شده است

مطالب ویژه


قورباغه بپزید!

  • ۳۲۰

قورباغه بپزید!

 

میخوام داستانی تعریف کنم که شما رو در عرصه زندگی خیلی کمک میکنه
برای شما هم میگم امیدوارم لذت ببرید؛ هدف رو در آخر نوشتم

در خارج کشور برای پختن فورباغه اگر اول آب رو جوش بیارید و بعد قورباغه رو درون آن بیندازید، قورباغه جست میزند و میپرد بیرون ، اما برای پخت آن باید آب را ولرم کرد و آنوقت قورباغه را درون آن انداخت ‏و یواش زیر گاز رو روشن کرد.قورباغه در آب شنا میکند و همینطور آب گرم و گرمتر میشه و کم کم بدنشسست میشه، همینطور که آب گرم میشه اون هی سست تر و سست تر میشه و انقدر این سستی و شلی ادامه میابد که قورباغه نمیفهمد و قتی به خودش میاید که مرده است و پخته شده.
دوستان شیطان هم از همین تکنیک برای گول زدن ما استفاده میکنه اول از کم شروع میکنه و یواش یواش شما رو به سمتی که میخواد میبره.
و اولین نشونه اینکه شیطان شما رو پخته اینه که نماز خوندن رو از شما میگیرهو شما نماز و روزه رو ترک میکنید و اونقدر جلو میره که هیچی از دین شما نمیگذاره  باید بدونیم قوی ترین دین همین دین اسلام هست.
از این تکنیک شما هم میتونید برای رسیدن اهداف خوب یا بدتون استفاده کنید بیایید با شیطان مقابله کنیم ، اول خودمون بدونیم چرا نماز میخونیم و بعد دورو اطرافیانمون رو آگاه کنیم و اونها رو یواش یواش به سمت خودمون بیاریم

 
--------------------------------------------------------------------------------------

به شما پیشنهاد میکنم که حتما فایل زیر را که مناجاتی است با نام آرامش دل را دانلود فرمایید .پشیمان نمی شوید.درضمن من را از نظرات خود مطلع سازید ...

مناجات آرامش بخش با خداوند به نام آرامش دل

مناجات زیبا آرامش دل www.sarbazeakhar.ir

http://www.sarbazeakhar.ir/post/2




--------------------------------------------------------------------------------------
 
در انتها جالب دونستم تا یه مطلب واقعی را از یکی از رستوران های ژاپن واستون با عکس بزارم
 
 
 
پخت قورباغه زنده در ژاپن

 

یک رستوران ژاپنی غذای جدیدی را در منوی خود قرار داده است که قورباغه زنده را در مقابل مشتری پخته و همراه با یک غذای سنتی ژاپنی سرو می‌کنند.

به گزارش استامپ، در یک ویدئو که به قسمت شهروند روزنامه نگار این وبسایت ارسال شده است یک قورباغه دیده می‌شود که در ابتدا زنده به سیخ کشیده می‌شود و سپس پوست آن را تمیز و قسمت‌های داخلی غیرقابل مصرف آن را خارج و به همراه غذای تازه‌ای به نام “ساشیمی” سرو می‌کنند.

 

 

 

قورباغه زنده

 

 

این قورباغه ها که به صورت زنده در آشپزخانه نگهداری می‌شوند پس از سفارش توسط مشتری در مقابل آنها آماده و تهیه می‌شود.

براساس این گزارش، جدا کردن پوست قورباغه مهارت زیادی می‌طلبد و فقط یک آشپز ماهر قادر به انجام این کار است و طبق سفارش، آشپز می‌تواند چشمهای قورباغه را خارج کند یا اینکه آنها را به همان شکل حفظ کند.

طبق گزارش سایت استامپ، قورباغه‌های استفاده شده برای این غذا چاق و مخصوص پخت و پز هستند و بگفته آنها سالم و خوشمزه هستند!

 

 

 

سرو قورباغه

 

 

پخت قورباغه

 

 

غذای قورباغه

 

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی