این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت رسمی شده است

مطالب ویژه


108 متلک و آزار جنسی برای یک دختر در خیابان های نیویوررک + کلیپ

  • ۵۴۹
108 متلک و آزار جنسی برای یک دختر در خیابان های نیویورک + کلیپ

 
 
نیویورک رکورد زد؛ 10 ساعت و 108 متلک برای یک زن
خیلی ها فکر می کنند که متلک پرانی و آزار ها جنسی فقط مربوط به کشورهای جهان سوم و مسلمان می باشد که در آن حجاب بانوان بیشتر رعایت می شود که از نظر این افراد به خاطر این محدودیت این متلک ها و آزار ها جنسی بیشتر است ، اما حالا کلیپی را که یک دختر آمریکایی برای 10 ساعت در چند محله شهر نیورک آمریکا پیاده روی می کند با وجود این که شاید لباس های این دختر در عرف جامعه آمریکا تحریک کننده نباشد ، باز هم متلک ها و آزار های زیادی به او وارد می شود که این خود نشان از این است که باور افرادی که می گویند این نوع متلک ها و آزار ها جنسی مخصوص کشور ایران است ، کاملا اشتباه است و این باور که برای شهوت رانی مرزی وجود ندارد و هر چه که حجاب ها کمتر و س ک سی تر شود این غریزه از بین نمی رود بلکه بیشتر  نیز می شود.

متاسفانه یکی از ناهنجاری هایی که در اکثر کشورها وجود دارد، مساله آزار خیابانی دختران و زنان از طریق متلک پرانی به آنهاست. یکی از کشورهایی که در این زمینه آمار بسیار بالایی دارد، آمریکاست. بطوری که کمتر دختر و زنی در این کشور از متلک پراکنی روزانه بی بهره است.


یک نهاد غیر انتفاعی برای بررسی میزان متلک پراکنی زنان و به تصویر کشیدن آن، دست به یک ابتکار جالبی زد. آنها برای این کار از یک زن و مرد استفاده کردند. شوشانا دختر 24 ساله با همراهی شخصی که دوربین مخفی همراه خود داشت، چندین ساعت در مناطق مختلف نیویورک اقدام به قدم زدن کرد تا میزان متلک هایی که روزانه نثار زنان و دختران می شود را به تصویر بکشد.
 

پخش آنلاین در ادامه مطلب ...
 

 



پخش آنلاین :

 
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی