این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت رسمی شده است

مطالب ویژه


مستند عمامه صورتی

  • ۲۴۲

دانلود مستند عمامه صورتی

( نگاهی به مسئله حجاب و امر به معروف )

دانلود رایگان مستد عمامه صورتی

 

 

تیزر مستند :

 

 

 

نام مستند : عمامه صورتی

کارگردان : حسین شقدری

سال تولید : 1402

مدت : 30 دقیقه

 

 

این چند مستند زیر هم خیلی جالبه حتما ببینید

 

 

مستند « عمامه صورتی » به کارگردانی حسین شمقدری و با روایت حجت الاسلام حسین صفری به مسئله حجاب و پیدایش امر به معروف در جامعه کنونی  می‌پردازد.

 

روحانی حسین صفری با حضور در پارک ها و کافی شاپ ها، با حرکتی عجیب روبروی دخترانی بدحجاب و حتی سرلخت قرار می‌گیرد که در نهایت با هم در تمامی مسائل از جمله امر به معروف و حجاب آنها صحبت می‌نماید.

 

 

دانلود رایگان عمامه صورتی

 

 در برخی از قسمت های مستند، حسین شمقدری با حضور در مناطق لاکچری ویلایی و شمال ایران، این مطلب را به مخاطب می‌رساند که اگر وضع مالی خوبی داشته باشید میتوانید بدون هیچ قانون و حتی آمر به معرف در آسایش نیمه برهنه در محیط تردد نمایید.

 

مستند عمامه صورتی

 

 

همچنین در این مستند با انتخاب صحبت های گزینشی از مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) به انتقاد از عملکرد امام جمعه های مشهد و قم می‌پردازد و حتی سری هم به موضوع موقوفات آستان قدس رضوی هم می‌زند.

 

مستند عمامه صورتی دانلود رایگان

 

در نهایت این مستند به سبب تابو شکنی و نوآوری با نقدها مخالف و موافق زیادی روبرو است، که پیشنهاد میگردد این مستند را تا انتها تماشا فرمایید و سپس قضاوت فرمایید.

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی