این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت رسمی شده است

مطالب ویژه


موزیک ویدیو بسیار زیبای انرژی هسته ای از امیر تتلو

  • ۶۴۵
موزیک ویدیو بسیار زیبای انرژی هسته ای از امیر تتلو

یک قدم مثبت در مسیر مجاز شدن

 
 

 

 

 
 
این موزیک ویدیو زیبا به خوانندگی امیر تتلو (امیر مقصودلو) در حمایت از انرژی هسته ای و دستاوردهای نظامی کشور ساخته است.
این موزیک ویدیو که با همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران و عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش ساخته شده است که در انتهای آن از زحمات امیر دریادار سیاری و گروه فرهنگی دلصدا و شبکه اینترنتی نصر تشکر شده است.


اما نکته عجیب این موزیک ویدیو همکاری ارتش جمهوری اسلامی و حمایت مستقیم امیر دریادار سیاری با این خواننده که به عنوان خواننده زیر زمینی و غیر مجاز به شمار میرود , میباشد !!!!

+برای مطالعه جزئیات و دیدن عکس های امیر تتلو و تندیس و تقدیر ارتش از امیر تتلو به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ....
 


ماجرای ساختن کلیپ انرژی هسته ای امیر تتلو:



 

امیر حسین مقصودلو مشهور به امیر تتلو خواننده زیر زمینی و غیر مجاز است که چند اثر رسمی در حمایت از ایران خوانده است . جدیدترین موزیک ویدیو این خواننده انرژی هسته ای در تیر ۹۴ است که بازتاب گسترده ای داشته است چرا که در این موزیک ویدیو این خواننده با ارگان های مهم نظامی همکاری داشته است .

همکاری نیروی دریایی با اهالی رسانه ستودنی است:

 

جسارت نیروی دریایی در استفاده درست از ابزار رسانه نه‌تنها نباید برای او نقد و مواخذه به همراه داشته ‌‎باشد که از قضا شناخت و درایت و هوشمندی این نیرو در استفاده از هنر و رسانه موقعیتی است که می‌تواند سرمشق سایر نیروها قرار گیرد.
 
دریادار سیاری از این دسته فرماندهان نظامی است. او هم در گفت‌و‌گو با آن تهیه‌کننده و هم به چندنفر دیگر تاکید کرده‌بود که: هر شخص یا اداره ای که بخواهد کار فرهنگی درباره نیروی دریایی تولید کند حداکثر همکاری را با او خواهند داشت و حمایتش خواهندکرد.
 
این را تاکنون در عمل هم ثابت کرده‌است و با حمایت های حداکثری از تولیدات فرهنگی در این حوزه نشان داده که نگاه بسیار درست و دقیقی به هنر و رسانه دارد. دست کم حمایت از آن دوست تهیه کننده و هم کمک به چندین نفر دیگر که در حوزه‌ کتاب و فیلم و موسیقی از او حمایت خواسته بودند مستندی است بر این ادعا.
 
دریادار سیاری هوشمندانه این را می داند که ابزار رسانه می تواند در بازنمایی رشادت ها و تلاش های نیروی تحت فرمان او نقش عمده ای داشته باشد. که می تواند نگاه مردم را به سمت این رشادت ها بچرخاند و اجازه ندهد حماسه های آنان در خفا و دور از هر رسانه ای محدود به همان نیروها بماند و این خاطرات میان آنها بچرخد و بعد فراموش گردد.
 
 
 
شاید تازه‌ترین حمایت‌ های نیروی دریایی هم کمک به ساخته شدن نماهنگ انرژی هسته‌ ای است. نماهنگ انرژی هسته ای که مقصودلو خواننده اش بود واکنش های مختلفی را در سطح جامعه و میان مدیران برانگیخت اما تقریبا یک اعتقاد مشترک میان قاطبه مردم وجود داشت. این که: فارغ از پیشینه و جایگاه این خواننده همین که یک فرمانده نظامی تا این اندازه جسارت و هوشمندی و زیرکی در استفاده از ابزار رسانه داشته ستودنی است.
 
انتقادها هم البته عموما منطقی و قابل تامل بود. بعضی‌ها اعتقاد داشتند این نماهنگ نباید توسط یک خواننده با پیشینه نامناسب تهیه می‌شد. بعضی دیگر معتقدند اجرای کار غیرکارشناسانه بوده‌ است و حرکات خواننده پیشاپیش گروهی نظامی و روی ناو جماران شکل خوبی نداشته است و بعضی دیگر ...
 
 
همکاری نیروی دریایی با اهالی رسانه ستودنی است
 
 
اما این وسط یک نکته را فراموش نکنیم. اتفاقی که در این نماهنگ افتاده‌است بسیار متفاوت بوده‌است با اتفاقاتی که پیش از این در مورد تعامل هنرمندان با نیروهای نظامی می‌افتاد.
 
مثلا کارگردانی در حد و اندازه ابراهیم حاتمی‌کیا آنقدر برای تامین ادوات جنگی فیلمش آزار داده می‌شد که لب به شکایت می‌گشود. یا فلان خواننده ای که می‌خواست برای دفاع مقدس بخواند هیچ حمایتی نمی‌شد و این کار اولین و آخرین کار ارزشی او می‌شد و مثال‌های دیگری از این دست... اما حالا چه اتفاقی افتاده‌است؟ خواننده‌ای به نام مقصودلو از میان جماعتی  معاند و طاغوتی که مدعی هنر هستند برگشته و از کارهای گذشته‌اش ابراز پشیمانی کرده و می‌گوید تلاش دارد تا از این پس گذشته‌اش را جبران کند. بعد هم با روشی درست یا غلط می‌خواسته با برجسته کردن عظمت و ابهت نیروی دریایی درباره حق داشتن انرژِی هسته‌ای نماهنگی تهیه کند. او درخواست کمک به نیروی دریایی داده‌است و حتی خودش هم باورش نمی‌شده که تا این اندازه با او همکاری کنند.
 

 
حالا به نظرم نه‌تنها این جسارت نیروی دریایی نباید برای نیروی دریایی و فرمانده شجاع آن نقد و مواخذه به همراه داشته باشد که ازقضا شناخت و درایت و هوشمندی این نیرو در استفاده از هنر و رسانه موقعیتی است که می‌تواند سرمشق سایر نیروها قرار گیرد و راه را برای ساخت و تولید آثار ارزشی و حماسی بیش از پیش باز کند.


هدیه ارتش به امیر تتلو+عکس:

 

با انتشار عکس زیر در صفحه اینستاگرامش نوشت:یه کادوى بسیار زیبا و تندیس ازطرف نیروى دریایى ارتش و فرماندهیه آموزش تفنگداران، براى ویدئوی "انرژیه هسته اى"

 


در انتهای کلیپ نیز تقدیر و تشکر از فرماندهان نیروی دریایی ارتش صورت گرفته است.




بیوگرافی امیر دریادار حبیب الله سیاری:
 

حبیب‌الله سیاری در سال ۱۳۳۴ در نوبندگان فسا دیده به جهان گشود.

وی دارای مدرک تحصیلی دکتری است و و سابقه ۷۵ ماه حضور در جبهه‌های جنگ تحمیلی را دارد. دکتر سیاری همچنین، جانباز ۷۰ درصد می‌باشد.

دکتر سیاری در سال ۱۳۵۳ پس از اتمام تحصیلات مقدماتی به استخدام ارتش درآمد و پس از طی دوره مقدماتی در رسته تکاوری در دانشکده افسری نیروی زمینی به نیروی دریایی مشغول به خدمت شد. درجه نظامی وی دریادار است.

امیر دریادار سیاری دوره‌های کلاه سبزی، دافوس و علوم استراتژیک را در دانشگاه عالی دفاع ملی گذرانده است.

دکتر سیاری پس از آن به ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران منتقل شد و به عنوان جانشین معاون هماهنگ کننده، مشاور نظامی و معاون امور اجرایی و پشتیبانی خدمات رزمی ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران به ایفای نقش پرداخت.

 

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در سال ۱۳۸۴ به عنوان جانشین فرمانده نیروی دریایی به نداجا بازگشت. وی از مرداد سال ۱۳۸۶ به سمت فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب شده است.

 

مسئولیت‌های امیر دریادار حبیب‌الله سیاری:

– فرماندهی آموزش تفنگداران دریایی منجیل
– فرماندهی تیپ یکم تفنگداران دریایی بندرعباس
– جانشین فرمانده منطقه یکم دریایی
– فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی رشت و منطقه چهارم دریایی نداجا

 

این چند مستند زیر هم خیلی جالبه حتما ببینید
 
 

 


متن آهنگ:

اگه بده واسه تو هم بده اگه خوبه واسه همه
اگه صلحه که این تنها چیزه که نور راه منه
من یه ایرانیه بی ریام که مخالف درگیریام
وگرنه اگه زور باشه میمونم توی راه یه تنه
بارون و پاکی از آسمونه
اما طوفان و رعد و برق و تگرگم واسه اونه
آتیش هم میسوزونه هم گرما واسه خیلیاست
آب هم غرقت میکنه هم رفع همه تشنگیات
منفی و مثبت هر دو لازم و باهم تو خون ماست
یه سلاح هم میکشه هم امنیت واسه خونه هاست
این حق مسلم ماست، مسلم ماست
خلیج مسلح فارس، مسلح فارس
این حق مسلم ماست، حق مسلم ماست
خلیج مسلح فارس، مسلح فارس
من نه معلم هندسه و ریاضیم
نه قاطیه بازی سیاسی ام نه
میدونم چی میگذره تو این مملکت
نه میدونم کی ،کی به کجا حمله کرد
ولی میدونم یه بوی خسته ای میاد
هر چیزی یه انرژی هسته ای میخواد
اگه قوی نباشی توی قلمروئت میتونه هر نظر بسته ای بیاد
یکی مثل بابا واسه خونواده
مثه جذبه بعد یه رخ شوخ ساده
مثل ابر که سقف واسه آسمون و بارون
اگه رعد و برق نبود میکردن آسمونو داغون
واسه دزد یه چیزی مثل پاسبون و باتوم
یه امنیت لازمه واسه روز ناجور
یه نیرو واسه جلو انداختن رامون
یه چیزی مثل نانو واسه ساختن دارو
این حق مسلم ماست، مسلم ماست
خلیج مسلح فارس، مسلح فارس
این حق مسلم ماست، حق مسلم ماست
خلیج مسلح فارس، مسلح فارس
داد بزن فریاد بزن، سکوت واسه مجسمه هاست
این حق مسلم ماست، مسلم ماست
خلیج مسلح فارس، مسلح فارس
این حق مسلم ماست، حق مسلم ماست
خلیج مسلح فارس، مسلح فارس
داد بزن فریاد بزن، سکوت واسه مجسمه هاست

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی